top of page

Vanligaste problemen går enkelt att lösa på operatörens egna själv hjälpcenter eller i eran kundportal

 Till supporten:

https://helpcenter.soluno.se/hc/sv/requests/new


 

dstny-logo-color-large.webp
telenor-logo.png.webp

Vanligaste problemen går enkelt att lösa på operatörens egna själv hjälpcenter eller i eran kundportal

 Till supporten:

https://www.telenor.se/foretag/kundservice/

tele-2-logo.png.webp

Vanligaste problemen går enkelt att lösa på operatörens egna själv hjälpcenter eller i eran kundportal

Till supporten:


https://www.tele2.se/foretag/support

Vanligaste problemen går enkelt att lösa på operatörens egna själv hjälpcenter eller i eran kundportal

 Till supporten:

https://www.tre.se/treforetag/support

3-logo.png.webp

Denna support avser support för våra avtalskunder som har
Unified MI växellösning

 Till supporten:

https://support.advoco.se/hc/sv

Apple-logo.png

Denna support avser support
för våra avtalskunder som har

Apples produkter

 Till supporten:

https://support.apple.com/sv-se?cid=gn-ols-home-hp-tab

Plantronics_201x_logo.svg-1.png

Garantiservice för ditt Plantronics Headset

På Poly vet vi att kontinuerlig produktprestanda är avgörande för ditt företag eller din personliga användning. Vi skyddar produktiviteten med vår fullständiga garanti och bytespolicy på ett, två eller tre år – så att du kan fokusera på dina åtaganden och kunder, inte på utrustningen. Om någon produkt inte fungerar enligt garantins högsta standard kan du begära ett byte.

voyager-5200-back-path-0.webp
bottom of page