
Om du är avtalskund eller fakturakund hos oss idag och vill skicka din företagstelefon på garantiservice eller få ett kostnadsförslag på vad det skulle kosta att laga telefonen utanför garanti så hänvisar vi till vår samarbetspartner Telia Care & Repair.
Registrera din service här
https://carerepair.repairportal.com/sv/orders
För mer information och priser
https://www.telia.se/privat/support/care-repair/foretag


Bli företagskund hos Telia Care & Repair
Vi erbjuder anpassade servicelösningar - till exempel en företagsportal för enkel registrering och uppföljning av serviceärenden, service via post, lämna in över disk i butik och/eller få serviceärenden upphämtade/utlämnade vid arbetsplatsen. Tveka inte att ta kontakt med oss för att diskutera era behov och önskemål.
Kontakta oss
Telia Care & Repair Kundsupport når du på
020 41 22 00 eller info-carerepair@telia.se

Garantiservice för ditt Plantronics Headset
På Poly vet vi att kontinuerlig produktprestanda är avgörande för ditt företag eller din personliga användning. Vi skyddar produktiviteten med vår fullständiga garanti och bytespolicy på ett, två eller tre år – så att du kan fokusera på dina åtaganden och kunder, inte på utrustningen. Om någon produkt inte fungerar enligt garantins högsta standard kan du begära ett byte.
Registrera din service här
https://www.poly.com/se/sv/support/warranty-service/request-warranty-service
För mer information och priser
https://www.poly.com/se/sv/support/warranty-service
