top of page
Vanligaste problemen går enkelt att lösa på operatörens egna själv hjälpcenter eller i eran kundportal
Till supporten:
https://helpcenter.soluno.se/hc/sv/requests/new
Vanligaste problemen går enkelt att lösa på operatörens egna själv hjälpcenter eller i eran kundportal
Till supporten:
https://www.telenor.se/foretag/kundservice/
Vanligaste problemen går enkelt att lösa på operatörens egna själv hjälpcenter eller i eran kundportal
Till supporten:
https://www.tele2.se/foretag/support
Vanligaste problemen går enkelt att lösa på operatörens egna själv hjälpcenter eller i eran kundportal
Till supporten:
https://www.tre.se/treforetag/support
Denna support avser support för våra avtalskunder som har
Unified MI växellösning
Till supporten:
https://support.advoco.se/hc/sv
Denna support avser support
för våra avtalskunder som har
Apples produkter
Till supporten:
https://support.apple.com/sv-se?cid=gn-ols-home-hp-tab
Garantiservice för ditt Plantronics Headset
På Poly vet vi att kontinuerlig produktprestanda är avgörande för ditt företag eller din personliga användning. Vi skyddar produktiviteten med vår fullständiga garanti och bytespolicy på ett, två eller tre år – så att du kan fokusera på dina åtaganden och kunder, inte på utrustningen. Om någon produkt inte fungerar enligt garantins högsta standard kan du begära ett byte.
Registrera din service här
https://www.poly.com/se/sv/support/warranty-service/request-warranty-service
För mer information och priser
https://www.poly.com/se/sv/support/warranty-service
bottom of page