top of page

Vårt support team är redo när ert företag behöver hjälp, tveka inte att ta kontakt med oss!

Vid tekniska frågor eller om du vill ha rändringar utförda?

Vänligen fyll i formuläret. Vid driftstörning utanför ordinarie öppettider vänligen sänd oss ett mail på info@gladjens.se

Registrera ditt support ärende

Tack för din beställning!

Vanligaste problemen går enkelt att lösa på operatörens egna själv hjälpcenter eller i eran kundportal

 Till supporten:

https://www.telia.se/foretag/support

telia-logo.png.webp
telenor-logo.png.webp

Vanligaste problemen går enkelt att lösa på operatörens egna själv hjälpcenter eller i eran kundportal

 Till supporten:

https://www.telenor.se/foretag/kundservice/

tele-2-logo.png.webp

Vanligaste problemen går enkelt att lösa på operatörens egna själv hjälpcenter eller i eran kundportal

Till supporten:


https://www.tele2.se/foretag/support

Vanligaste problemen går enkelt att lösa på operatörens egna själv hjälpcenter eller i eran kundportal

 Till supporten:

https://www.tre.se/treforetag/support

3-logo.png.webp

Denna support avser support för våra avtalskunder som har Solunos växellösning

 Till supporten:

https://helpcenter.soluno.se/hc/sv/requests/new


 

dstny-logo-color-large.webp

Denna support avser support för våra avtalskunder som har
Unified MI växellösning

 Till supporten:

https://support.advoco.se/hc/sv

bottom of page